
digi.no er Norges ledende publikasjon rettet mot profesjonelle, ledere og beslutningstakere i IT-bransjen, med om lag 100.000 lesere ukentlig. Det er også Norges eldste nettavis uten papiropphav, lansert i 1996. Teknisk Ukeblad kjøpte digi.no av Aller Media i oktober 2014. digi.no er en ren digital virksomhet og er en svært sterk merkevare innenfor sin nisje innen IT-relaterte nyheter.
Nettstedet dekker alt fra de store internasjonale hardware/software-selskapene til de viktigste og mest toneangivende norske it-selskapene.
Om lesertall: Lesere: 100 000 i uken // Sidevisninger: 700 000 i uken // Andel menn: 96 %. De fleste er 25 - 49 år. // 65 % tar beslutninger på IT-investeringer i bedriften
DESKTOP
Format (visningsbasert) | Maks strl. | Pris per visning |
1000 x 300 (toppbanner) 580 x 400 (forside) + 300 x 250 (artikkelside) 300 x 600 (sticky skyskraper) |
90 kB 90 kB /30 kB 50 kB |
0,45,- 0,35,- 0,45,- |
WALLPAPER 1000 × 300 + 1920 × 900 |
270 kB totalt |
0,80 per visning |
|
100 kB |
Pris 50% av visningene 30.000,- |
NativeAds |
|
Pris per uke Kontakt oss for pris |
MOBIL
Priser for 1 uke på digi.no hvor du er garantert 1/3 av visningene
300 x 250 (toppbanner) 300 x 250 (netboard 1, kun artikkelside) 300 x 250 (netboard 2, kun forside) |
30 kB 30 kB 30 kB |
18.000,– per uke 15.000,– per uke 10.000,– per uke |
Native Ad Brand Story |
Kontakt oss for pris Kontakt oss for pris |
NYHETSBREV
768 x 150 (1 uke, alle dager) 768 x 150 (valgfri dag) |
40 kB 40 kB |
15.000,– per uke 4500,– per dag |
Se plassering av bannerne på nettsiden
Kontakt oss for tilbud:
Rune Johansson, Salgssjef digitalt
982 16 683, rune.johansson@tu.no