Teknisk Ukeblad Media
DIGI.NO
 
digi.no er Norges ledende publikasjon rettet mot profesjonelle, ledere og beslutningstakere i IT-bransjen, med om lag 100.000 lesere ukentlig. Det er også Norges eldste nettavis uten papiropphav, lansert i 1996. Teknisk Ukeblad kjøpte digi.no av Aller Media i oktober 2014. digi.no er en ren digital virksomhet og er en svært sterk merkevare innenfor sin nisje innen IT-relaterte nyheter.
 
Nettstedet dekker alt fra de store internasjonale hardware/software-selskapene til de viktigste og mest toneangivende norske it-selskapene.
 

Om lesertall: Lesere: 100 000 i uken // Sidevisninger: 700 000 i uken // Andel menn: 96 %. De fleste er 25 - 49 år. // 65 % tar beslutninger på IT-investeringer i bedriften

 

 

DESKTOP

Format (visningsbasert) Maks strl. Pris per visning
1000 x 300 (toppbanner)
580 x 400 (forside) + 300 x 250 (artikkelside)
300 x 600 (sticky skyskraper)
90 kB
90 kB /30 kB
50 kB
0,45,-
0,35,-
0,45,-
WALLPAPER
1000 × 300 + 1920 × 900

270 kB totalt

0,80 per visning


Format (fastpris)
1000 x 400
(superbanner, kun forside)

 

100 kB

Pris 50% av visningene

30.000,-


940 x 300 (annonsebilag, forside)
600 x 200 (annonsebilag, artikkelside)

NativeAds
Brandstory


90 kB
40 kB

 

Pris per uke
15.000,– 
15.000,– 

Kontakt oss for pris
Kontakt oss for pris

 

MOBIL

Priser for 1 uke på digi.no hvor du er garantert 1/3 av visningene

300 x 250 (toppbanner)
300 x 250 (netboard 1, kun artikkelside)
300 x 250 (netboard 2, kun forside)
30 kB
30 kB
30 kB
18.000,– per uke
15.000,– per uke
10.000,– per uke
Native Ad
Brand Story
  Kontakt oss for pris
Kontakt oss for pris

 

NYHETSBREV

768 x 150 (1 uke, alle dager) 
768 x 150 (valgfri dag) 
40 kB
40 kB
15.000,– per uke
4500,– per dag

 

Se plassering av bannerne på nettsiden

Kontakt oss for tilbud: