Teknisk Ukeblad Media
Papir

 

Teknisk Ukeblad er Norges viktigste teknologi- og næringslivsmagasin med 262.000 lesere hver uke. Dette gjør Teknisk Ukeblad til en av næringslivets mest spennende markedsplasser for profilering.

DISTRIBUSJON OG OPPLAG

HVEM ER VÅRE LESERE?

ATTRAKTIV OG KJØPESTERK MÅLGRUPPE

Distinkt lesergruppe
Du møter dem i Teknisk Ukeblad
Teknisk Ukeblad har gjennom flere år styrket sin posisjon og har 262.000 ukentlige lesere, ifølge TNS Gallup, «Forbruke r & Media 2015». I samme undersøkelse innføres nå en ny «valuta» for måling av lesertall: Gross Exposure Probability (GEP). Dette tallet baserer seg på tre faktorer: Average Issue Readership (AIR): Totalt antall lesere for en gjennomsnittsutgave av magasinet. Number of Reading Occasions (NRO): Antall lesertilfeller for en gjennomsnittsutgave av magasinet. Gjennomsnittlig Readership Engagement Score (RES): Mengde lest av magasin ved et gjennomsnittlig lesertilfelle .
Teknisk Ukeblad sitt GEPtall er 496 460.

Mer detaljert informasjon finnes i vår PDF-utgave av Teknisk Ukeblad Mediepresentasjon 2015

STILLING PAPIR

Kontakt oss for tilbud: