Teknisk Ukeblad Media
Produktinfo TU

 

Visningsbasert annonsering av bannere

Du betaler kun for hver gang siden med din annonse vises. Med Lazy Load har vi en meget høy inscreen verdi. Du kan eksponere deg på en eller flere nettsider eller følge en eller flere utvalgte bransjer eller segmenter (bosted, alder, kjønn osv). Slik kan du spisse dine budskap til dem du har størst interesse av å treffe. Du kan lettere velge intensitet i kampanjene dine; treffe mange i løpet av en kort periode, eller spre visningen over en lengre periode.

Alle innrykk kan dokumenteres med visnings- og brukertall.

 

Fast plassering av bannere

En fast plass er det omvendte av visningsbasert annonsering. Du vil ligge på en (eller flere) plasser i en bestemt periode. Hvis du ønsker en 100% dominans vil kun din annonse vises på denne plassen, men det vanligste er 25% og 33% dominans. Typiske formater er mobil og nyhetsbrev.

 

Nyhetsbrev

TU.NO

Bli synlig ved hjelp av nyhetsbrevet til tu.no, som fra mandag til torsdag pluss lørdag sendes ut daglig til 92.000 mottakere. Hver fredag sender vi i tillegg ut til 18.000 ekstra mottakere. Nyhetsbrevet inneholder de viktigste nyhetene og siste nytt fra teknisk sektor i norsk næringsliv. Mottakere er ingeniører, sivilingeniører og tekniske ledere i privat- og offentlig næringsliv. Felles for disse er deres interesse for teknologi og næringsliv.

Antall epostadresser per utsending:

Mandag-torsdag: ca. 92.000
Fredag: ca. 110.000
Lørdag: ca 92.000

 

Annonsebilag

Kontakt en av våre salgskonsulenter for mer informasjon (se kontaktinformasjon nederst på siden).

 

Brandstory

TU BrandStory er vår nyeste markedsføringskanal til deg som annonsør. Tanken bak annonseformatet er at firmaer med komplekse budskap skal få anledning til å gå i dybden på sine temaer, og ha mulighet til å få direkte feedback fra en relevant målgruppe. Annonsørene er velkomne til å dele innsikt fra forskning og utvikling, refleksjoner rundt sin rolle i samfunnet og tanker om ledelse. Formatet er forbeholdt et lite knippe annonsører. TU BrandStory fungerer aller best når annonsørene gir svar på spørsmål som leserne lurer på, og hvor de deretter kan gå i dialog i kommentarfeltet.

Produktreklame er ikke tillatt i dette formatet. Annonsører kan heller ikke bruke TU BrandStory som en kanal for tilsvar på journalistikk som utøves på redaksjonelle flater.