Teknisk Ukeblad Media
DIGI.no
 
Digi.no er Norges ledende publikasjon rettet mot profesjonelle, ledere og beslutningstakere i IT-bransjen, med om lag 100.000 lesere ukentlig. Det er også Norges eldste nettavis uten papiropphav, lansert i 1996. Teknisk Ukeblad kjøpte digi.no av Aller Media i oktober 2014. digi.no er en ren digital virksomhet og er en svært sterk merkevare innenfor sin nisje innen IT-relaterte nyheter.
 
Nettstedet dekker alt fra de store internasjonale hardware/software-selskapene til de viktigste og mest toneangivende norske IT-selskapene.
 

Om lesertall: Lesere: 100 000 i uken // Sidevisninger: 550 000 i uken // Andel menn: 75 %. De fleste er 25 - 54 år. // 65 % tar beslutninger på IT-investeringer i bedriften

 

 

DESKTOP

Format (visningsbasert) Maks strl. Pris per visning

980 x 300 (toppbanner)
300 x 250 (artikkelside)
580 x 400 (forside)
300 x 600 (sticky skyskraper)
980 x 400 (megabanner, kun forside)

90 kB
30 kB
90 kB
50 kB
100 kB
0,45,-
0,35,-
0,35,-
0,45,-
0,45,-
WALLPAPER/Hestesko
1920 × 900 (kun jpg/gif)

270 kB totalt

0,80 per visning

Format (fastpris)
660 x 300 (annonsebilag, forside)

NativeAds
Brandstory


40 kB

 

Pris per uke
10.000,– 

Kontakt oss for pris
Kontakt oss for pris

 

MOBIL

Priser for 1 uke på digi.no

300 x 250 / 320 x 250 (10% av alle mobilvisninger, tre plasser) 30 kB 18.000,– per uke
Native Ad
Brand Story
  Kontakt oss for pris
Kontakt oss for pris

 

NYHETSBREV

768 x 150 (1 uke, alle dager) 
768 x 150 (valgfri dag) 
40 kB
40 kB
15.000,– per uke
4500,– per dag

 

Se plassering av bannerne på nettsiden

Kontakt oss for tilbud: